Eesti Energia iseteenindus on taas avatud

Eesti Energia on oma arveldussüsteemid eurole üle viinud ning kella 14.00-st on veebilehel www.energia.ee asuv iseteeninduskeskkond jälle avatud.
1. 01. 2011
 

Seega saab nüüd taas iseteeninduse kaudu elektriarvesti näite teatada ning koheselt ka eurodes koostatud elektriarve tasuda. Mõne panga puhul võib täna siiski internetipangas maksmisel probleeme esineda.

Eesti Energia müügi- ja teenindusdirektor Sten Argose sõnul läks Eesti Energia eurole üle tõrgeteta. „Ettevalmistustega alustasime rohkem kui pool aastat tagasi ning täna öösel ja hommikul toimunud testimised näitasid, et saame oma iseteeninduskeskkonna avada homse hommiku asemel juba täna,“ rääkis ta.

Kõik alates 1. jaanuarist väljastatud elektriarved on koostatud eurodes. Arvel on toodud ka krooni summa, kuid sellel on teavitav eesmärk.

Kui tasuda elektriarve ülekandega Eesti Energia iseteeninduses, on summa automaatselt juba eurodesse arvutatud. Ka otsekorralduste puhul edastab Eesti Energia pankadele makse tegemiseks tarbija elektriarvel oleva euro summa. Kui tasuda arveid ülekandega internetipangas, tuleb maksekorralduse lahtrisse sisestada summa kindlasti eurodes.

Lisainfot Eesti Energia eurole ülemineku kohta leiab veebilehelt https://www.energia.ee/et/home/start/euro. Samalt veebilehelt leiab ka kodu- ja äriklientide eurodes toodud hinnakirjad.

Eesti Energia klienditelefon 1545 ja klienditeenindusbürood üle Eesti avatakse 3. jaanuaril. Eesti Energia koduleht ja rikketelefon 1343 töötavad ööpäevaringselt ka täna ja homme.

Marina Bachmann
pressiesindaja
Eesti Energia AS
Tel: 71 51 218
GSM: 56 456 600
marina.bachmann@energia.ee